onsdag 30. desember 2015

Skulderveske

Her i høst kjøpte jeg et mønster på ei veske som jeg likte så godt.
Mønsteret ble kjøpt fra Dog under my desk, etter å ha sett den på Pinterest.
Mønsteret er utrolig lett å følge, med masse bilder på hvordan man syr.

Min veske ble sydd i bomull fra Panduro, og jeg digger fargen.
Jeg liker også fasongen på veska veldig godt, med alle lommene, men jeg synes dessverre den er for liten (jeg er vant til større vesker hvor man kan ha mye rart med seg)
Jeg har likevel brukt den en god del.
Har uansett planer om å sy en til som er større. Må bare komme meg så langt....


Utvendig er det både en stikklomme, og en med glidelås.
Inni er det stikklommer til mobil og kortmappe.


Skulderreima er regulerbar
 
Hun har flere flotte vesker på nettsiden sin.
Har lyst å prøve et par til der etterhvert.

Men først altså en sånn her, bare større :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...